|
De inhoud:
- Presentatie van de interface
- Algemeenheden en 3D concept
- Het Beheer van de bestanden: opening, import, export
- De creatie van eenvoudige onderwerpen: Meetkundige vormen
- > Polygoon of Nurbs
- Modeliseren
- Texturering: Shader, beeld import
- Lichten: gebrek, Spot, atmosferisch, globaal
- Animeren: algemene principes, Camera
- Weergave: Beheer van de bestanden, kwaliteit en optimalisatie van de weergave
- De creatie van symmetrische onderwerpen:
- Modeliseren
- Texturering: Shader, beeld import
- Lichten: gebrek, Spot, atmosferisch, globaal
- Animeren: algemene principes, Camera
- Weergave: Beheer van de bestanden, kwaliteit en optimalisatie van de weergave
- Andere 3D creaties
Vereiste voorkennis:
Het is imperatief het milieu Windows uitstekend te beheersen. Een kennis van een vectoriële tekening software is absoluut noodzakelijk evenals de kennis van Photoshop.
Een basis kennis van tekenfilms, van 2D animatie bezitten.
Doelstelling:
Na afloop van de opleiding zullen de deelnemers in staat zijn een kleine animatie met het werktuig MAYA te creëren.
Betrokken publiek:
Deze opleiding richt zich tot iedere persoon die de 3D animatie wil leren gebruiken |